.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ادعای محمد هاشمی ؛
لاریجانی به خاطر محبوبیت رد صلاحیت شد!/ همین اتفاق برای آیت الله هاشمی هم افتاد !
شمال نیوز : محمد هاشمی گفت : آقای لاریجانی با توجه به سوابقی که داشتند اگر کاندیدای ریاست جمهوری می‌شد فرصت رای داشت و رای او هم بالا بود و مردم انتخابش می‌کردند.
لاریجانی به خاطر محبوبیت رد صلاحیت شد!/ همین اتفاق برای آیت الله هاشمی هم افتاد !

به گزارش شمال نیوز، محمد هاشمی در حاشیه انتشار دلایل ردصلاحیت علی لاریجانی در اتهامی آشکار به اعضای شورای نگهبان مدعی شده است که رد صلاحیت لاریجانی به خاطر محبوبیت او انجام شده است!

 

البته نتایج نظر سنجی ها در آستانه انتخابات ریاست جمهوری نشان از قرار داشتن علی لاریجاین در رده های پایینی محبوبیت داشت .

 

بخش هایی از اظهارات هاشمی را در ادامه خواهید خواند:

 

*چیزی که الان بیشتر مردم در جامعه می‌گویند و در میان عوام و خواص گفته می‌شود، این است که آقای لاریجانی با توجه به سوابقی که داشتند اگر کاندیدای ریاست جمهوری می‌شد فرصت رای داشت و رای او هم بالا بود و مردم انتخابش می‌کردند. مشابه همین مساله برای مرحوم هاشمی رفسنجانی اتفاق افتاد و آقای هاشمی به بیان دیگری رد صلاحیت شد.

 

*آن زمان هم گفتند به خاطر سن‌شان رد صلاحیت شدند الان هم به نظر من این گونه تلقی می‌شود که اصل مساله چیز دیگری بوده، ولی سعی می‌شود موضوع توجیه شود.

 

*تلقی جامعه این است که احساس می‌شده در نظرسنجی‌ها آقای لاریجانی در طیف افرادی است که به احتمال زیاد رای می‌آورد و یا به دور دوم خواهد رفت، برای همین هم تلاش شد تا ایشان در صحنه حضور نداشته باشد. به هر حال آنچه که در افکار عمومی گفته می‌شود این است که علت عدم تایید صلاحیت آقای لاریجانی محبوبیت ایشان در جامعه بود و احتمال رای‌آوری ایشان موجب این مساله شد.

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.339 seconds.